امید به زندگی بیماران مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه و دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم زمانی که مردم به بیماری مرحله 5 کلیه سقوط، دیالیز خواهد شد توصیه به آنها برای تداوم طول عمر خود را. سپس امید به زندگی برای افراد مبتلا به بیماری مریم گلی 5 کلیه و دیالیز چیست؟

بیماری مرحله 5 کلیه مرحله پایان بیماری های کلیوی است که در آن کلیه اند به شدت آسیب دیده است و کمتر از 15٪ کلیه به طور معمول می تواند کار وجود دارد. در جهت تداوم طول عمر خود، مردم را به دیالیز یا پیوند کلیه.

امید به زندگی برای افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری کلیوی تحت دیالیز چیست؟

در مورد امید به زندگی دقیق مرحله 5 نارسایی کلیه تحت دیالیز که بستگی به انواع عوامل، مانند قانون اساسی بیمار، علت اساسی نارسایی کلیه، عوارض، درمان، پرستاری مراقبت، خلق و خوی و نگرش، و غیره

به طور کلی، اگر بیماران هنوز خروجی ادرار و عوارض به خوبی کنترل شده، مردم شانس عالی طولانی طول عمر خود داشته باشند. ادرار امید برای مرحله نهایی بیمار نارسایی کلیه است و به این معنی که وجود دارد واحدهای عملیاتی کلیه و هنوز فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

در واقع، علت اساسی نارسایی کلیه است، پاتوژنز مشترک هستند ایسکمی و هیپوکسی در کلیه و همچنین از آغاز به فیبروز کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تا که به ترویج گردش خون، افزایش جریان خون و اکسیژن به کلیه و و جلوگیری از فیبروز بیشتر کلیوی.

با کمک میکرو چینی پزشکی Osmotherapy داروها، ایسکمی و هیپوکسی می تواند بهبود یافته و سلول های ذاتی کلیه می تواند خون، اکسیژن و دیگر تغذیه به طوری که سلول های مرده کلیوی را می توان تعمیر و توابع کلیوی می تواند بهبود یافته است. بنابراین، امید به زندگی را می توان تا حد زیادی طولانی مدت.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری مرحله 5 کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در دیالیز، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-prognosis/1493.html





:: برچسب‌ها: ESRD پیش آگهی، بیماری مرحله 5 کلیه، دیالیز، امید به زندگی از مرحله بیماری 5 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: